Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011

ΠΟΙΟΙ θέλουν να καταργήσουν τις μαθητικές παρελάσεις ;

Περίπτωση 1η:
Διαβάστε προτροπή τού φιλολόγου κ.Παπαδόπουλου Μιχ. για τον χαρακτήρα που πρέπει (κατ' αυτόν) να λάβει ο εορτασμός τής 28ης Οκτωβρίου φέτος. Παραθέτουμε απόσπασμα:
"....Το «όχι» στον ιταλικό φασισμό μπορεί να μετατραπεί σε ΟΧΙ
• ......
• στον αυταρχισμό και την αστυνομοκρατία που διεισδύουν στους εκπαιδευτικούς χώρους
• στο ρατσισμό και την ξενοφοβία


Φτιάξτε με τους μαθητές σας αφίσες, πανό, κείμενα, παρουσιάσεις Power Point, δραματοποιήσεις και ό, τι άλλο νομίζετε ότι μπορεί να εκφράσει καλύτερα τη συγκεκριμένη στάση. (...)

Ο Μιχάλης Παπαδόπουλος είναι φιλόλογος στο Πειραματικό Λύκειο Αναβρύτων και Δρ Παιδαγωγικής"
η πλήρης πρόταση του κ.Μιχάλη Παπαδόπουλου για την επέτειο

Σχόλιο:
Δυο βδομάδες πριν την γιορτή (μπας και δεν προκάμει), προβαίνοντας σε ένα ιδεολογικό στριπ-τιζ, μη αναφέροντας ούτε μια φορά τις λέξεις, Πατρίδα, Ελευθερία, Ήρωες ή Έθνος, και μετά από τις γνωστές άχρωμες θέσεις, τις σχετικές με την καταναλωτική ευχέρεια που χάνεται, τελειώνει με την γνωστή και θανάσιμα ανιαρή πια (πλήν πάνυ υποκριτική) επωδό περί "αυταρχισμού, αστυνομοκρατίας, ρατσισμού και ξενοφοβίας".


Άρα μας προτερέπει ούτε λίγο ούτε πολύ να ξεχάσουμε Μεταξάδες και Κατσιμήτρους και Δαβάκηδες, και τους χιλιάδες παππούδες μας που χάθηκαν στα Αλβανικά βουνά ή γύρισαν μισοί, έτσι για την Τιμή της Πατρίδος, για να μην περάσει η μαγκιά τών Ιταλών,
και αντί αυτού να υιοθετήσουμε τις ψευδο-διδασκαλίες τής σημερινής μεταλλαγμένης πόκεμον-Αριστεράς περί μιας Ελλάδος που πρέπει να είναι όσο λιγότερο γίνεται Ελλάδα.
Ει δυνατόν και δίχως Έλληνες.

από ανάρτηση του εξαιρετικού Ιστολογίου Εθνική Παιδεία


Περίπτωση 2η:
Διαβάστε και την επόμενη είδηση για να δείτε ότι η νέα επίθεση ενάντια στις παρελάσεις γίνεται ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ:

Image
"Οι καθηγητές μέσης εκπαίδευσης προγραμματίζουν να συνοδεύσουν τους μαθητές τους στις παρελάσεις για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, φορώντας μαύρα περιβραχιόνια, ενώ την ίδια μέρα σχεδιάζουν να κυματίζουν στα σχολεία μαύρες σημαίες.


Όπως είπε ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσιφάκης, μλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega, αυτή η συμβολική τους κίνηση στόχο έχει να αναδείξει τα ζητήματα της πολιτικής που εφαρμόζει σήμερα και και η οποία έχει επίπτωση και στην Παιδεία."

Σχόλιο:
Πράγματι, έχουν κάθε δίκιο να πενθούν για την Παιδεία...
...μόνο που αυτό που οι ίδιοι νομίζουν για παιδεία είναι το άψυχο πτώμα της, ένα ζόμπι.
Τον θάνατο αυτού το "ζόμπι" πενθούν.
Η πραγματική παιδεία του Έθνους έχει πολλά χρόνια τώρα πεθαμένη.
Κάπου εκεί στις αρχές του '80... ίσως και ενωρίτερα.
Και κάποιο άλλοι, λίγοι, πενθούν τον θάνατο τής Παιδείας μας πολλά χρόνια τώρα. Μα ποιός τους δίνει σημασία...
επίσης από το Ιστολόγιο ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

Πόσο ειρωνικό είναι να πενθούν για την Παιδεία οι ίδιοι που έχουν ΑΠΟΚΤΕΝΩΣΕΙ τα παιδιά μας από τα αληθινά Ιδανικά της Πατρίδας, της Ορθοδοξίας και από κάθε αξία σεβασμού, ήθους και ηθικής με την οποία είναι μπολιασμένο το έθνος μας.
Η σημαία, οι ήρωες, οι άγιοι και οι νεομάρτυρες της Πίστης μας αντικαταστάθηκαν από την "ξενοφοβία", το "περιβάλλον" και το "ρατσισμό".
Και παρακολουθούμε τους "δήμιους" να λένε ότι "πενθούν"...


Δείτε τώρα και το
Περιστατικό 3ο (!):
Πριν 2 χρόνια στο ΒΗΜΑ δημοσιεύθηκε άρθρο με τίτλο :
"Κύριε εγώ δεν θα κάνω παρέλαση".

Στο άρθρο έγραφε:
"«Εχουν κρίση για να αποφασίζουν μόνα τους αν θα πάρουν μέρος ή όχι στις παρελάσεις» λένε οι περισσότεροι, όπως η μητέρα της Χρύσας και του Ιάσονα. "
Ποια είναι όμως η μητέρα της "Χρύσας και του Ιάσονα" που μας λέει ότι "τα παιδιά της αποφασίζουν μόνα τους";

Διαβάζουμε:
"Η Χρύσα είναι μόλις 9 ετών. Πηγαίνει στην Δ΄ Δημοτικού, σε σχολείο της Θεσσαλονίκης. Αν και μικρή, πριν από λίγες ημέρες ενημέρωσε τη μητέρα της ότι δεν θέλει να συμμετάσχει στην παρέλαση"
9 χρονών λοιπόν η Χρύσα,
Δ' Δημοτικού (!)
η οποία "ενημέρωσε τη μητέρα της ότι δεν θέλει να συμμετάσχει στην παρέλαση" .
Σε λίγο θα δούμε αν η Χρύσα ενημέρωσε την μητέρα της ... ή μήπως συνέβη το αντίστροφο;


Στην επόμενη παράγραφο του δημοσιεύματος λέει:
"Τα δύο τελευταία χρόνια παρακολουθούσε τον 15χρονο σήμερα αδελφό της Ιάσονα, μαθητή της Γ΄ Γυμνασίου πια, να μην πηγαίνει στις παρελάσεις. Ο νεαρός μιλώντας στο «Βήμα» δηλώνει «αντιμιλιταριστής» και ότι από την αρχή του Γυμνασίου αρνείται να παρελάσει . «Είναι μια επίδειξη στρατιωτικής πειθαρχίας από μαθητές και παραπέμπει σε εποχέςόπου δεν υπήρχε ελευθερία λόγου και έκφρασης», ενώ όπως σημειώνει υπάρχει και το οικονομικό ζήτημα: «Στη σημερινή εποχή που ο κόσμος αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, σε μια περίοδο κρίσης, δεν είναι σωστό να γίνονται δαπανηρές εκδηλώσεις».
βρε θάρρος και ο Ιάσονας, ο "αντιμιλιταριστής" και ποιότητα λόγου ..
ούτε "δασκαλεμένος" να ήταν κι αυτός!


Ας δούμε τώρα και την παράγραφο που λύνει το μυστήριο για τα 2 παιδιά που επιλέχθηκαν από το "Βήμα" να μιλήσουν. Για να δούμε που τα βρήκε το "Βήμα" τα παιδιά αυτά:
"Η μητέρα τους κυρία Ελεάννα Ιωαννίδη στηρίζει την απόφαση των παιδιών της και τονίζει ..."

Για να δούμε τώρα ποια είναι η κυρία Ελεάννα-Ιωαννίδη που παρουσιάζεται με τα παιδιά της στο "Βήμα" ως απλή μητέρα!
Δείτε τη φωτογραφία από την Ιστοσελίδα των Οικολλόγων-Πρασίνων:
Η κυρία Ελεάννα Ιωαννίδη εκτός από τακτικό μέλος του Πανελλαδικού Συμβουλίου των Οικολόγων-Πρασίνων, σήμερα είναι και Εκπρόσωπος Τύπου των Οικολόγων-Πρασίνων!
Αλλά αυτό φυσικά δεν χρειαζόταν να το γράψει τότε το "έγκυρο" Βήμα!
Όπως και δεν χρειαζόταν να αποκαλύψουν την κομματική της ιδιότητα όταν εμφανιζόταν στα κανάλια ως "τυχαίοι πολίτες"
που γνωρίστηκαν τάχα "μέσω facebook"
και πήγαν έξω από την εκκλησία όπου λειτουργούσε ο μητροπολίτης Άνθιμος για να "διαμαρτυρηθούν για την περιουσία της Εκκλησίας".

Δείτε φωτογραφίες της κ. Ιωαννίδη ως τυχαία πολίτη εδώ :


Οικολόγοι-Πράσινοι και ΣΥΡΙΖΑ πίσω από την διαμαρτυρία στον Ι.Ναό Παναγούδας


και εδώ:
Άραγε συνεχίζετε να πιστεύετε ότι οι αντιδράσεις ενάντια στις μαθητικές παρελάσεις γίνονται τυχαία;;;

αναρτήθηκε στο http://antiparakmi.blogspot.com/2011/10/blog-post_26.html

Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

Οι 8.500 Έλληνες πεσόντες του 1940, περιμένουν τον ενταφιασμό τους. (Κείμενα και συγκλονιστικά βίντεο)

"Στὶς 10 Ἀπριλίου 2010 σὲ ἕνα τρομακτικὸ ἀεροπορικὸ ἀτύχημα στὴ Ρωσία σκοτώθηκαν ὁ πρόεδρος τῆς Πολωνίας καὶ δεκάδες ἄλλοι ἀξιωματοῦχοι.
Γιὰ ποιὸ λόγο ταξίδευαν μὲ τόσο ἄσχημες συνθῆκες στὰ ἀφιλόξενα ρωσικὰ δάση;
Μὰ φυσικὰ γιὰ νὰ τιμήσουν τοὺς νεκροὺς ἥρωές τους.

Ἀντίθετα ἐμεῖς μία ἀνάσα ἀπὸ τὰ σύνορα ἔχουμε ἀφήσει ἄταφους τούς δικούς μας ἥρωες καὶ μάλιστα σὲ μία πρόσφατη ἰταλοαλβανικὴ ταινία διασυρόμαστε καὶ βεβηλώνεται ἡ μνήμη τῶν νεκρῶν μας."
Δ.Πέτκος, εκπαιδευτικός





Ὕψωμα 731: Οἱ Θερμοπύλες ποὺ δὲν ἔπεσαν:





Ὡς ἀπάντηση σὲ αὐτὴν τὴν ἠθική μας κατάπτωση δίνουμε αὐτούσια τὴν ἐργασία ἑνὸς μαθητῆ Γυμνασίου ἀπὸ τὴ Θεσσαλονίκη ποὺ συλλέγοντας πληροφορίες ἀπὸ τὸ Διαδίκτυο προσεγγίζει θαυμάσια τὸ μεγάλο αὐτὸ ζήτημα καὶ ἀνοίγει ἕνα παράθυρο ἐλπίδας γιὰ τὴ νεολαία μας:
http://opaidagogos.blogspot.com/2011/10/8500-1940.html

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Ωθούν τη χώρα σε εμφύλιο οι δολοφόνοι της Βουλής!

www.ellinikiafipnisis.blogspot.com

Γράφει ο ..(( Λ ))..
Αν υπάρχει σχέση κράτους - κουκουλοφόρων οι Έλληνες θα σας «ανταμείψουν»…!
Αυτές τις 2 ημέρες ζήσαμε 2 διαφορετικές εικόνες από τις διαδηλώσεις του κόσμου που βρέθηκε στην πλατεία Συντάγματος. Από τη μια πλευρά οι μαζικές ειρηνικές κινητοποιήσεις απλών πολιτών και από την άλλη πλευρά στρατευμένοι κουκουλοφόροι που ως μοναδικό σκοπό έχουν να προκαλέσουν χάος σε συγκεντρώσεις τέτοιου τύπου κ να οδηγήσουν τις εξελίξεις σε ακραίες μη αναστρέψιμες καταστάσεις κοινωνικής αποσταθεροποίησης.
Με αποκορύφωμα τον τραγικό θάνατο διαδηλωτή αισθανόμαστε την ανάγκη να γράψουμε αυτές τις γραμμές για να αφυπνίσουμε τους απλούς Έλληνες πολίτες. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από ποιον ακριβώς χώρο προέρχεται αυτός ο στρατός κουκουλοφόρων ούτε ποια είναι η καταγωγή τους. Σήμερα όμως πλέον γίνεται αντιληπτό πως από όποιον χώρο και αν προέρχονται εκτελούν συγκεκριμένες εντολές εναντίον των απλών πολιτών που λαμβάνουν μέρος στις κινητοποιήσεις.
Σήμερα οι κουκουλοφόροι δεν στράφηκαν εναντίον της αστυνομίας αλλά εναντίον των πολιτών. Σήμερα φάνηκε ξεκάθαρα ότι αυτός ο στρατός κουκουλοφόρων είχε σαφή εντολή για δημιουργία κοινωνικού χάους και κοινωνικής αποσταθεροποίησης. Δεν γνωρίζουμε αν πρόκειται για «στοιχεία ακροδεξιάς» όπως υποστηρίζει η Γ.Γ του Κ.Κ.Ε κα Παπαρήγα ή αν πρόκειται για εμφύλιο μεταξύ ακροαριστερών και αριστερών οργανώσεων όπως ακούσαμε στα περισσότερα δελτία ειδήσεων. Σίγουρα όμως σε αυτή τη δολοφονική στρατηγική συμμετέχουν άρρωστα μυαλά που έχουν συμφέρον από την δημιουργία αποσταθεροποιητικού κλίματος στην Ελλάδα.
Αν στο μέλλον αποδειχθεί πως οι κουκουλοφόροι αποτελούν εργαλείο κυβερνητικής πολιτικής, κάτι που εύκολα θα μπορούσε να περάσει από το μυαλό οποιουδήποτε καθώς αυτοί οι άνθρωποι δεν συλλαμβάνονται ποτέ, τότε θα είμαστε σε θέση να μιλάμε όχι απλώς για προδότες, αλλά για δολοφόνους Ελλήνων!

Δεν πάω πουθενά, εδώ θα κάτσω! Στην πατρίδα μου!

www.ellinikiafipniis.blogspot.com

Του Άγη Βερούτη
Αν θέλουν οι εταίροι, η "οικονομική διακυβέρνηση" του πλανήτη, και οι ανθέλληνες πολιτικοί μας να μετατρέψουν την Ελλάδα στην επί γης κόλαση και να μας διώξουν κιόλας, εμένα θα με βρουν απέναντι.
Πολύς λόγος γίνεται για τη μετανάστευση τελευταία, ως λύση και φυγή από την εθνική μας μιζέρια. Κάποιοι μάλιστα λένε ευθαρσώς ότι είναι μια λύση, που θα επιτρέψει σε όσους φύγουν να περισώσουν κάποια από τα απομεινάρια της ποιότητας ζωής που έχουν μάθει τα τελευταία χρόνια. Ακόμα και στη Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα δημοσιεύτηκε έκθεση που εξηγεί πώς τα οριζόντια μέτρα λιτότητας που εφαρμόζονται και επίκειται να εφαρμοστούν, καταπατούν τα ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων.
Λένε ότι όσοι φύγουν θα έχουν μια καλύτερη ζωή σε ξένες χώρες που η αξιοκρατία και η λειτουργικότητα του συστήματος θα τους επιτρέψει να παίρνουν έναν αξιοπρεπή μισθό, να ζουν σε ένα αξιοπρεπές...

Read more...

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Έλληνες: Ο λαός με τα καθαρότερα σπίτια...

Πραγματικά δεν εξηγείται διαφορετικά. Η σχέση που έχουμε με τα σκουπίδια πρέπει να είναι καρμική (αρκεί βεβαίως τα σκουπίδια να είναι έξω από το σπίτι μας).

Εντυπωσιάζομαι κάθε φορά που στις γωνιές των δρόμων τα σκουπίδια σχηματίζουν βουνά (στην κυριολεξία). Εντυπωσιάζομαι όχι από τον όγκο των σκουπιδιών αλλά από την συμπεριφορά των συμπολιτών μας που περνάνε δίπλα σε αυτά τα βουνά. Σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Περπατάνε όχι δίπλα αλλά...

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

9 Σεπτεμβρίου, Ορχομενός Βοιωτίας. Η εμφάνιση της Παναγιάς και η μαρτυρία των Γερμανών στρατιωτικών.

Όταν τις βραδινές ώρες της 9ης Σεπτεμβρίου οι Γερμανοί κατακτητές έφθασαν στον Ορχομενό για να προκαλέσουν μεγάλο κακό, μόλις τα τρία τανκς πού είχαν μαζί τους, πέρασαν την Εκκλησία της Παναγίας πού τιμάται στην Κοίμησή της, ξαφνικά ακινητοποιήθηκαν για ανεξήγητο λόγο. Το πρώτο έμεινε στην μέση του δρόμου.

Ούτε μπροστά πήγαινε ούτε πίσω μπορούσε να γυρίσει. Το δεύτερο έπεσε σε ένα χαντάκι, και το τρίτο ακινητοποιήθηκε σε ένα χωράφι. Τρία τανκς ακίνητα, παράλυτα λες και κάποια αόρατη δύναμη τα εμπόδιζε να προχωρήσουν.
Την επόμενη μέρα τα τρία τανκς εκινούντο κανονικά σαν να μη συνέβη τίποτε.

Ο Γερμανός αξιωματικός Όφμαν ζήτησε να επισκεφθεί την Εκκλησία της Παναγίας. Μπαίνοντας μέσα στον Ναό έδειξε ότι κάτι έψαχνε. Πήγαινε κοντά στις Εικόνες και τις παρατηρούσε. Μπροστά στην εικόνα της Παναγίας κοντοστάθηκε. Ξαφνικά γονάτισε, σήκωσε το χέρι του, έδειξε την εικόνα και φώναξε:

– Αυτή η γυναίκα σας έσωσε. Να την τιμάτε και να την δοξάζετε.

Τι είχε συμβεί; Όπως ομολόγησε ο Όφμαν την ώρα που τα τρία γερμανικά τανκς πέρασαν τον Ναό της Παναγίας, ακριβώς πεντακόσια πενήντα μέτρα μετά, ακούστηκε μια γυναικεία κραυγή πόνου. Τότε εμφανίστηκε μπροστά τους μέσα σε φωτεινή νεφέλη, μια μεγαλόπρεπη γυναίκα με αυστηρό ύφος έχοντας σηκωμένο το χέρι της σε απαγορευτική στάση και τούς εμπόδιζε να προχωρήσουν, με αποτέλεσμα τα τάνκς να ακινητοποιηθούν.

η συνέχεια στο http://antiparakmi.blogspot.com/2011/10/9.html

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

Τα κοράκια ζουν και βασιλεύουν. Τετραπληγικός χάνει το σπίτι του για 1.466, 36 ευρώ


ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ, ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ...

Ένας ασθενής με τετραπληγία, η σύζυγός του και τα τρία τους παιδιά κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο λόγω χρέους 1.466, 36 ευρώ σε ιδιώτη ο οποίος βγάζει το σπίτι τους στον πλειστηριασμό.

Ο 61χρονος Δημήτρης Καφέτσης αδυνατεί να αποπληρώσει τον οφειλέτη του αφού είναι κατάκοιτος και βρίσκεται σε πρόγραμμα αποκατάστασης λόγω ισχαιμικής εγκεφαλοπάθειας εδώ και δύο χρόνια. Η οικογένεια του πλέον ζει με περιορισμένο εισόδημα που δεν ξεπερνάει τα 500 ευρώ το μήνα. Η σύζυγος, δεν γνωρίζει από πού έχει προκύψει αυτή η οφειλή αφού λόγω της κατάστασης υγείας του άνδρας της δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του.
Ήδη ήρθε αντιμέτωπη με την πρώτη απόπειρα πλειστηριασμού, πριν λίγες μέρες η οποία ανεστάλη καθώς δεν βρέθηκε πλειοδότης για το ακίνητο.

Το σπίτι που έχει στην κατοχή της η οικογένεια Καφετσή είναι αξίας άνω των 300.000 ευρώ,και με τον ισχύοντα νόμο προστατεύονται περί μη κατάσχεσης της μοναδικής κατοικίας του δανειοληπτών για χρέη σε πιστωτικές κάρτες και καταναλωτικά δάνεια και του πρόσφατου ΠΔ για αναστολή των κατασχέσεων μέχρι του ποσού 200.000 ΕΥΡΩ έως το τέλος του έτους.

Αυτό όμως ισχύει για τις τράπεζες και εν γένει τα πιστωτικά ιδρύματα. Όχι για τις διαφορές μεταξύ ιδιωτών. Οι συγκεκριμένες περιπτώσεις, δεν καλύπτονται από το Νόμο και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βγαίνουν στο σφυρί κατοικίες για χρέη μικρών χρηματικών ποσών. Μια από αυτές είναι και η περίπτωση της οικογένειας Καφετσή η οποία ζει με το φόβο ότι θα μείνει στον δρόμο για ένα χρέος της τάξεως των 1466 ευρώ. Πηγή

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΟΜΕ ΟΤΙ . . . . . ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ, ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ

ΠΕΤΣΟΚΟΒΟΥΜΕ, Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ

ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ, ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΥΠΩΣΟΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ, κλπ. κλπ.

ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ -- ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ -- ΤΙΣ Μ Π Ο Υ Κ Ω Ν Ο Μ Ε .


EXOME KAI ΛEME : 1. ΣΚΕΛΟΣ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

2. ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΟΣ

3. ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΣΥΣΤΗΜΑ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


863 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ Η ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ PROTON, (ΠΗΓΗ : Ε ) ΤΗΝ

ΘΥΜΑΣΘΕ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ . . . ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΜΕΓΑ . . . ΛΑΜΟΓΙΟ! ! ! ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ

Ο ΥΠ. ΟΙΚ. ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΗΝ… «ΚΑΚΗ» PROTON ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ

ΑΠ' ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΑΠΌ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ

ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ή ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΗ ΓΚΑΦΑ ΤΟΥ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ «ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ» ΤΗΝ

ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. ! ! ! ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ . . . ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙ,

ΚΙ ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ ΟΥΤΕ ΖΗΜΙΑ !

"" ΛΕΦΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ . . . ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ "" ! ! ! ΠΟΣΟΙ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ

ΤΑΜΕΙΑ ; ; ; ΠΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΑ . . . ΠΛΗΡΩΝΟΜΕ ; ; ; ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ

ΜΑΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ, ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ; ; ; ΤΙ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠ' ΑΥΤΑ ; ; ;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ : "" Η PROTON KAI OI . . . AΛΛΕΣ "" ! ! !



ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ 2010

Αντ. Αντωνιάδης - Διαχειριστής

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Η απάντηση θεολόγου στην ανακοίνωση των οικολόγων-πρασίνων

Θρησκευτική αγωγή – νόμος και ουσία.
(Με αφορμή άρθρο στην ιστοσελίδα των οικολόγων)

Καθόλου δεν ξαφνιάστηκα διαβάζοντας το άρθρο με τίτλο « Η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης μέσω της εκπαίδευσης στην Ελλάδα παραβιάζει την Ευρωπαϊκή σύμβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου».
Περισσότερο από 30 χρόνια τώρα μαχόμενη εκπαιδευτικός θεολόγος έχω βιώσει, παρά τις αντίθετες απόψεις του αρθρογράφου,έναν ανελέητο πόλεμο κατά του μαθήματος και του περιεχομένου του από διάφορες κατευθύνσεις.
Το παράδοξο είναι ότι ο πόλεμος εκδηλώνεται συχνά από τα κέντρα εξουσίας τα οποία, ως εκ της θέσεώς τους οφείλουν, όπως υπαινίσσεται και το άρθρο, να μας προστατεύουν.
Και, όμως, άλλοτε, κάποιοι υψηλά ιστάμενοι καιροφυλακτούν μήπως με κάποιο νεύμα μας παραβιάσουμε τη «θρησκευτική ελευθερία των μαθητών».
Άλλοτε, κάποιοι συνηγορώντας υπέρ του πολίτη (ποιού πολίτη άραγε) πετούνε το μάθημα στον κάδο των προαιρετικών. Άλλοτε, κάποιοι σε δημοσιεύματα τους ονειρεύονται επιτέλους ένα μοντέρνο, καθώς πρέπει, λαϊκό-άθεο κράτος, που όχι μόνο το μάθημα θα εξοβελισθεί απ’ τα σχολεία αλλά μέχρι και ο σταυρός από το στήθος των μαθητών.


Αλλά, ας πάρουμε τις αιτιάσεις του άρθρου με τη σειρά.
Ως προς το θέμα της παραβίασης της Ευρωπαϊκής σύμβασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ανθρώπου που δημιουργεί η διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών και κάνει τον συντάκτη του άρθρου να ανησυχεί, θεωρώ ότι έχει λυθεί από την ίδια την Ευρωπαϊκή ένωση.
Στις 15-06-2010 το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων απεφάνθη, εξ αιτίας της προσφυγής δύο Πολωνών για τη μη διδασκαλία της ηθικής ως εναλλακτικού μαθήματος των θρησκευτικών ότι, το Ευρωπαϊκό δικαστήριο επιβάλλει την εισαγωγή του μαθήματος των θρησκευτικών αντίστοιχο με τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές απαιτήσεις των γονέων[1]. Επιπροσθέτως, πρέπει να σημειωθεί ότι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων με την απόφαση του «20-06-2007, υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας» δεν επιβάλλει την μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών από υποχρεωτικό σε προαιρετικό.
Τέλος, στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο άρθρο 2 του πρώτου πρόσθετου πρωτοκόλλου της υπάρχει διάταξη που ορίζει ότι τα ευρωπαϊκά κράτη υποχρεούνται να εισαγάγουν στα δημόσια σχολεία μάθημα θρησκευτικών αντίστοιχο με τις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις των πολιτών της[2].
Το μάθημα, τέλος, κατά τη Σύνταγμα της Ελληνικής Πολιτείας και τις αποφάσεις των Ανωτάτων Δικαστηρίων «είναι υποχρεωτικό δια την ανάπτυξιν εις επαρκή βαθμόν, της θρησκευτικής συνειδήσεως των Ελληνοπαίδων συμφώνως προς τας αρχάς του ορθοδόξου χριστιανικού δόγματος.»(ΣτΕ 3356/95)[3]

Και μετά το νομικό σκέλος ας έλθουμε στο θεολογικό.
Θα πρέπει να είναι κανείς το λιγότερο ανιστόρητος για να μην αποδέχεται ότι ο Ελληνοχριστιανισμός ή μάλλον η Ελληνορθοδοξία ( για να μην κάνουμε κακούς συνειρμούς με τον πρώτο όρο) αποτελεί την ταυτότητα αυτού του έθνους. Θέλουν δε θέλουν κάποιοι, δένει δε δένει με την ιδεολογία τους οι συνιστώσες αυτού του λαού είναι ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία.
Δυστυχώς γι΄ αυτούς η Ορθοδοξία δεν είναι μια θρησκεία του περιθωρίου ή μια ενοχλητική ηθική που την πετάς στην άκρη και την ξεφορτώνεσαι. Η Ορθοδοξία είναι ιστορία συνυφασμένη εν πολλοίς με την ιστορία αυτού του τόπου και σφραγισμένη με αίμα και θυσίες. Είναι τέχνη, είναι γραμματεία, είναι ήθη και έθιμα, είναι πολιτισμός ζωντανός, ως τρόπος ζωής νοούμενος, είναι στάση ζωής, είναι λόγος λυτρωτικός για τη ζωή και το θάνατο.
Μέσα στην εκκλησία η αρχαιοελληνική πνευματικότητα και αναζήτηση μεταμορφώνεται, απαντάται και σφραγίζεται με την ζωντανή εμπειρία και τη θυσία αγίων και μαρτύρων.
Πώς να διδάξεις και να διδαχτείς Βυζαντινή Ιστορία χωρίς θεολογικές προϋποθέσεις; Πώς να μελετήσεις την επανάσταση του 1821 και την τουρκοκρατία δίχως την παρουσία της εκκλησίας; Πώς να εμβαθύνεις στην υπαρξιακή αγωνία της Ελληνικής φιλοσοφίας χωρίς την απάντηση της αυθυπέρβασης και της αυτοπροσφοράς που νικά το θάνατο, όπως φαίνεται στην εκκλησιαστική γραμματεία και εμπειρία;
Πώς να κατανοήσεις στη Νεοελληνική λογοτεχνία όχι μόνο το ατόφιο ορθόδοξο φρόνημα του Παπαδιαμάντη, του Κόντογλου, του Πεντζίκη, του Μακρυγιάννη αλλά και τη θρησκευτική αγωνία και προβληματική ακόμα και του Καζαντζάκη χωρίς τη στοιχειώδη θρησκευτική αγωγή; Γιατί ο χρόνος που διατίθεται σ΄ αυτήν είναι στοιχειώδης σε σχέση με τον πλούτο της.
Νομίζω ότι ο Ελύτης στο «Άξιον εστί», που κατά την ομολογία του είναι δομημένο στα μέτρα της ορθόδοξης θείας λειτουργίας, ο Ελύτης λοιπόν ωραία συγκεφαλαιώνει τη διπλή παράδοση του λαού μας όταν λέει: « Μνήμη του λαού μου σε λένε Πίνδο και σε λένε Άθω».


Τέλος, ας έλθουμε στο θέμα της πολιτισμικής σύνθεσης των τάξεων μας και της υποτιθέμενης περιθωριοποίησης των αλλόθρησκων. Στα σχολεία της «πολυπόθητης» και «κατευθυνόμενης» πολυπολιτισμικότητας οι αλλόθρησκοι είναι επί το πλείστον και αλλοεθνείς. Έχουν άλλη γλώσσα, άλλη ιστορία και άλλη Εθνική συνείδηση. Μήπως λοιπόν τους στερούμε την ελευθερία και επεμβαίνουμε στην εθνική τους συνείδηση υποχρεώνοντάς τους να μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα και γραμματεία και την ελληνική ιστορία; Δεν ακούω να συζητιέται κάτι τέτοιο και ορθώς.
Γιατί, άραγε, στοχοποιείται μόνο η ορθόδοξη αγωγή; Έχει γραφτεί και ξαναγραφτεί και πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι η ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία, μια απ’ όλες, όπως απλουστευτικά την παρουσιάζουν συχνά πολλοί άσχετοι με το θέμα.
Ο ορθόδοξος χριστιανισμός είναι εκκλησία δηλαδή κοινωνία, αγαπητική σχέση που προϋποθέτει αυθυπέρβαση, άγνωστη και ανυποψίαστη για το φίλαυτο άνθρωπο της εποχής μας. Μέσα στην εκκλησία ο άνθρωπος λυτρώνεται από τη βιολογική αναγκαιότητα, ξεπερνά την ασφάλεια κάθε κοινωνικού και βιολογικού δεσμού, παραιτείται εκούσια από κάθε δικαίωμα και έτσι κινείται σε τέτοιο επίπεδο ελευθερίας και αγάπης που ξεπερνά και το θάνατο.
Το κατόρθωμα είναι θεϊκό δώρο και πιστοποιείται στο πρόσωπο του Χριστού και των αγίων.
Μόνο με αυτές τις προϋποθέσεις δικαιούται κάποιος να μιλά για κοινωνία, αγάπη και αληθινά ανθρώπινα δικαιώματα. Διαφορετικά, όλα τα παραπάνω είναι ανυπόστατα και οδηγούν σε κοινωνικά αδιέξοδα που ζούμε καθημερινά.
Η εκκλησία είναι η υπέρβαση των θρησκειών και των ιδεολογιών. Η τριαδική θεολογία είναι ενωτική και αγκαλιάζει όλους χωρίς διάκριση. Αυτό δείχνουν τα τεντωμένα στο σταυρό χέρια του Χριστού.
Ο άνθρωπος μόνο σε κοινωνία με το Άκτιστο κοινωνεί ουσιαστικά με τον συνάνθρωπο, βιώνει την απόλυτη αγάπη και ελευθερώνεται από τη φθαρτότητα, γίνεται παγκοσμιος άνθρωπος κατά την έκφραση σύγχρονου αγίου.


Τελειώνοντας, θα ήθελα να καταθέσω τη προσωπική μου εμπειρία από τις πολυπολιτισμικές και πολυθρησκευτικές τάξεις, όπου εργάζομαι τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Με συγκινεί ιδιαίτερα η ελεύθερη παρακολούθηση του μαθήματος από τους αλλόθρησκους μαθητές τους οποίους εγώ η ίδια ενημερώνω για το δικαίωμά τους να επιλέξουν σύμφωνα με το νόμο το «παιχνίδι» αντί του μαθήματος των θρησκευτικών και όμως εκείνα σε ποσοστό 97% επιλέγουν να μένουν και να παρακολουθούν κανονικά το μάθημα.
Η Ορθοδοξία είναι ένας θησαυρός ελληνικός και οικουμενικός. Έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει τον άνθρωπο, να αναμορφώσει την ιστορία, να απαντήσει στα αδιέξοδα κοινωνικά και υπαρξιακά του κόσμου. Ας το συνειδητοποιήσουμε επιτέλους και ας μην την αντιμετωπίζουμε με τόση προχειρότητα και προκατάληψη, γιατί αδικούμε τον εαυτό μας.

Χρόνια τώρα μέσα στο πνεύμα της “ελεύθερης διακίνησης των ιδεών” γαλουχήσαμε γενιές, εντός και εκτός σχολείου, με μια ασπόνδυλη παιδεία βασισμένη σε μεγάλες και βαρύγδουπες έννοιες. Τώρα εισπράττουμε το αποτέλεσμα. Η δημοκρατία έγινε αυταρχισμός, η ελευθερία ασυδοσία, η αλήθεια ψέμα και τ’ ανθρώπινα δικαιώματα αποκαϊδια από στραπατσαρισμένες διαδηλώσεις.. Η καταστροφή φαίνεται να είναι χωρίς προηγούμενο.
Μήπως είναι ώρα, τώρα πάνω στην απελπισία μας να δούμε σοβαρά και απροκατάληπτα την πνευματική μας κληρονομιά και , ποιος ξέρει, ίσως μπορέσουμε να βρούμε ερείσματα που θα μας βοηθήσουν να επαναπροσδιορίσουμε τη ζωή μας.
Α.Α.
Θεολόγος-Φιλόλογος
Θεσσαλονίκη
(η επιστολή δημοσιεύεται μέσω του Ιστολογίου

Παραπομπές :

[1] Βλέπε, «Ευρωπαϊκού δικαστηρίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων», απόφαση της 15-06-2010 προσφυγή No 7710/02. Υπόθεση Grzelakκατά Πολωνίας.
Ειδικότερα στην παράγραφο 104 της απόφασης παρατίθεται:
« The Court notes that it remains, in principal with the national margin of appreciation left to the States under Article 2 of Protocol No 1 to decide whether the to provide religious instruction in public schools and, if so, what particular system should be adopted » (Το Δικαστήριο επισημαίνει κατ’ αρχήν, ότι ανάγεται στο εθνικό περιθώριο εκτιμήσεως, που αναγνωρίζεται εις τα κράτη κατ’ άρθρον 2 του Πρωτοκόλλου Νο 1 να αποφασίσουν εάν θα εισαγάγουν το μάθημα των θρησκευτικών εις τα δημόσια σχολεία και, αν ναι, ποίο ειδικότερο σύστημα θα υιοθετήσουν)
Επίσης, βλέπε:
«Επιβάλλεται όπως η Πολιτεία διά της λήψεως των καταλλήλων κατά περίπτωσιν, νομοθετικών και κανονιστικών μέτρων, εξασφαλίζει την διδασκαλίαν του κατά τα άνω μαθήματος των θρησκευτικών εις τους εν λόγω μαθητάς και δη να την εξασφαλίζει κατά τα ήδη κριθέντα (ΣτΕ 3356/95) επί ικανόν ωρών διδασκαλίας εβδομαδιαίως» (ΣτΕ 2762/2004).
Εξ άλλου:
«Οι διεθνείς συμβάσεις, που έχουν επικυρωθεί με νόμο, Υπερισχύουν με το άρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος, κάθε άλλης αντίθετης διάταξης νόμου, όχι όμως και των διατάξεων του Συντάγματος»(ΣτΕ 2281/2001)

[2] Περιοδικό « Επιθεώρηση Δημοτικού και Διοικητικού Δικαίου» τόμος έτους 2009
[3] Βλέπε και: «Σκοπός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να συμβάλλει στην ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε…. να γίνουν υπεύθυνοι και δημοκρατικοί πολίτες ,…..και να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης…» (Ν1566/1985)

Έρχεται συγκυβέρνηση

Το ερώτημα δεν είναι το εάν, αλλά το πότε, καθώς και ο τρόπος που θα την παρουσιάσουν, ώστε να μην υπάρξουν μεγάλες πολιτικές απώλειες. Αυτή τη στιγμή, ολόκληρο το σάπιο και διεφθαρμένο κρατικοδίαιτο καθεστώς επιδιώκει να διασωθεί και όπως γίνεται αντιληπτό, κανένα κόμμα μόνο του δεν μπορεί να το επιτύχει αυτό.

Επομένως ολόκληρο το καθεστώς, τόσο παρασκηνιακά, όσο και με τα παπαγαλάκια του στα καθεστωτικά ΜΜ"Ε' πιέζει και προσπαθεί να πείσει ότι η συγκυβέρνηση (ή κάποιας μορφής οικουμενική κυβέρνηση) είναι η λύση για τη χώρα.

Εξάλλου, τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η ΝΔ, σε καμία περίπτωση δεν...

Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Σήμερα , 107η επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα, διατρανώνουμε την πίστη μας στην Ελληνικότητα της Μακεδονίας και παίρνουμε παράδειγμα αντίστασης, ηρωισμού και υπερηφάνειας, στις δύσκολες στιγμές που διέρχεται η Πατρίδα μας.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΞΥΠΝΑ..!

Στεφάνι θα ρίξω στο χώμα σου Ελλάς,

που πότισε μ’ αίμα ο Παύλος Μελάς..

Το αστέρι ανατέλλει στην Πέλλα λαμπρό

κι αγέρωχα λάμπει στον Θερμαϊκό…

Αλέξανδρε ξύπνα και έλα να δεις,

το όνομα παίρνουν της Αγιας σου Γης..

Αιώνες, αγώνες φωτιάς και τιμής..

την Μακεδονία δεν θα κλέψει κανείς..!

Στο Αίμα μας ζεις Βασιλιάς νικητής,

από την Βεργίνα ως την άκρη της γής..

Σκοπιά, Μοναστήρι, Οχρίδα, Κιλκίς,

την Μακεδονία δεν θα κλέψει κανείς..

Αλέξανδρε ξύπνα και έλα να δεις,

το όνομα παίρνουν της Αγιας σου Γης..

Αιώνες, αγώνες φωτιάς και τιμής..

την Μακεδονία δεν θα κλέψει κανείς..!

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Το UDemand ένα χρόνο πριν προειδοποιούσε...



ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ!!

UDEMAND ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ…

Ο κύκλος του παρασιτικού εκσυγχρονισμού έκλεισε με την «μεθοδευμένη» χρεοκοπία της Ελλάδας και θα ολοκληρωθεί με τον σχεδιαζόμενο διαμελισμό της στην συνέχεια. Η επίθεση που δέχεται σήμερα η Ελλάδα όχι μόνο από τις διεθνείς αγορές και τους κερδοσκόπους αλλά και από τους δυτικούς πολιτικούς Επικυρίαρχους και τους τοπικούς διαμεσολαβητές τους, είναι με κοινωνιο-οικονομικούς και γεωπολιτικούς όρους, κάτι ανάλογο με τη στρατιωτική επίθεση που δέχθηκε από τις ίδιες δυνάμεις της Νέας Τάξης πριν λίγα χρόνια η διαμελισμένη Γιουγκοσλαβία…

Ο ελληνικός λαός, μετά το αρχικό σοκ, πρέπει να ανασυνταχθεί και να αντισταθεί μαζικά στην οικονομική και πολιτική λαίλαπα που μας έχει επιβάλει εδώ και ένα χρόνο «η κυβέρνηση του ΔΝΤ» με μπροστάρη τον ΓΑΠ. Πρέπει επιτέλους να αναζητήσουμε ποιος και γιατί χρηματοδοτεί «τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης», που με το δουλικό ύφος των περιστάσεων, αποδέχτηκαν τα μέτρα που μας επέβαλε το ΔΝΤ ως περίπου αναγκαία. Οι ένοχοι που μας έφτασαν σε αυτή την τραγική κατάσταση είναι πολλοί αλλά πρέπει …

συνέχεια

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011

Σε ποιους χρωστάνε όλες αυτές οι (πολύ δημοκρατικές) χώρες;


Οι εκλογές του 2009 σημαδεύτηκαν με τον Καραμανλή να προσπαθεί να δώσει όσο γίνεται περισσότερους ψήφους στον Παπανδρέου, και τον Παπανδρέου να λέει ¨Λεφτά υπάρχουν λεφτά υπάρχουν¨. Λίγο αργότερα ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός βασιζόμενος σε ψεύτικα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ (όπως μας ενημερώνει η κ.Γεωργαντά) και κάποιες δηλώσεις περί τιτανικού και εντατικής και την υπόγεια συμφωνία με τον Στράους Κοέν (Strauss Kahn) ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός φέρνει στην Ελλάδα το ΔΝΤ με διάφορες δικαιολογίες

Είναι όμως έτσι; για να δούμε τα στοιχεία από την Παγκόσμια Τράπεζα:

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Οι τούρκοι "σφράγισαν την μοίρα τους", όχι μόνο τις βίαζαν αλλά έκαναν και ανεξίτηλο τατουάζ πάνω στο σώμα τους…



Στοκχόλμη – ¨Τι θες να πω, να πω ότι αυτά τα τατουάζ τα έκαναν οι Τούρκοι ; Γιατί ; Σήμερα πια αυτό δεν είναι σημαντικό…¨ Τα λόγια αυτά εκφράζουν το μυστικό χιλιάδων γυναικών που διασώθηκαν από την Αρμενική γενοκτονία.

Η Σουζάν Καρνταλιάν σκηνοθέτης της ταινίας ¨Τα τατουάζ της γιαγιάς μου¨ δηλώνει πως ¨Οι Τούρκοι δεν σφράγισαν μόνο τα χέρια αλλά και την μοίρα αυτών των γυναικών, γεμίζοντας με φρίκη, ντροπή και φόβο τις αναμνήσεις τους.


Η ταινία ¨Τα τατουάζ της γιαγιάς μου¨ της σκηνοθέτιδας Σουζάν Καρνταλιάν που περιγράφει την ιστορία της γιαγιάς της που υπήρξε μάρτυρας στην Αρμενική σφαγή του 1915, θα παρουσιαστεί σε φεστιβάλ ταινιών στην Στοκχόλμη στις 21 Σεπτεμβρίου.
Η ταινία εξερευνά την μοίρα των χιλιάδων ξεχασμένων γυναικών που βίωσαν την Αρμενική Γενοκτονία, καθώς και το μυστικό των τατουάζ που τους είχαν κάνει στα σώματα τους.

Η Σουζάν Καρνταλιάν μετά την ολοκλήρωση της ταινίας απάντησε σε ερωτήματα του Ermenihaber. Είπε πως η γιαγιά της δεν της μίλησε καθόλου για τα τατουάζ και πως ¨ Φορούσε λευκά γάντια και κάτω από αυτά έκρυβε τα τατουάζ της. Η γιαγιά μου προσπαθούσε να σβήσει αυτήν την άσχημη ανάμνηση των χρόνων της γενοκτονίας. Ακόμα και εμείς για αυτό το θέμα δεν μιλούσαμε καθόλου, σαν να υπήρχε κάποιο ταμπού. ¨

Διαβάστε τη συνέχεια της ανάρτησης
(προέλευση: "Αυτά τα τατουάζ τα έκαναν οι Τούρκοι…" Κουρδικό Πρακτορείο Φιράτ 18-9-2011, μετάφραση ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΑ)
στο http://antiparakmi.blogspot.com/2011/10/blog-post_03.html

Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2011

Καταραμένε Παπαδόπουλε…


Καταραμένε Παπαδόπουλε, 40 χρόνια μετά, και ακόμα τυραννάς τα καημένα παιδιά της νέας τάξης. Γιατί βρε άθλιε; Νομίζεις πώς δεν θυμάμαι ότι μου στέρησες στο χωριό μου την λάμπα πετρελαίου και τον χωματόδρομο που τόσο αγαπούσα και μου έφερες ηλεκτρικό, άσφαλτο και τηλέφωνο στην καλύβα μου, και που έδωσες 20ετες άτοκο δάνειο για να κάνω σπίτι, με μόνο όρο μάλιστα να έχει την τουαλέτα μέσα! Και ειλικρινά τσατίζομαι γιατί ο άθλιος ο χουντικός κατάφερνε να φτιάχνει τόσα έργα σχεδόν δωρεάν, χρησιμοποιώντας την στρατιωτική ΜΟΜΑ! Γιατί ρε χάλασες την πιάτσα; Σε πείραζε να δώσεις την δουλειά σε κανένα εργολάβο; Πέθαναν της πείνας οι άνθρωποι και κοντά σ’ αυτούς και τόσοι άλλοι μεσάζοντες και σύμβουλοι.


Ποιός σου είπε ρε παλιάνθρωπε ότι θέλαμε να γίνουμε Βιομηχανική χώρα και ξεκίνησες να φτιάχνεις σε όλη την Ελλάδα Βιομηχανικές περιοχές ξεκινώντας από τα Οινόφυτα;

Αλλά ξέρω γιατί τα έκανες… Γιά να βρίσκουν χιλιάδες Έλληνες δουλειά εκεί, τόσα χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα και να ταλαιπωρούνται λες και πείραζε να είχαμε λίγο νέφος περισσότερο;

Ποιός σου είπε ρε ότι θέλαμε να παράγουμε προϊόντα; Εμείς να καταναλώνουμε θέλαμε!

Δεν φτάνει αυτό παλιοδικτάτορα, αλλά διέγραψες τα αγροτικά χρέη του πατέρα μου και όλων των αγροτών; Τους καλόμαθες, τους έλυσες τα προβλήματά τους και τώρα κάθε τρεις και λίγο μπλόκα!

Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2011

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Αυτό πρέπει να το μάθει ο λαός...

Τον τελευταίο καιρό όλα τα παπαγαλάκια της καθεστωτικής προπαγάνδας υποστηρίζουν ότι όλοι λένε τα ίδια. Μεγάλο λάθος. Οι καπιταλιστές στηρίζονται στην ατομισμό. Αντίθετα εμείς πιστεύουμε στη φιλοσοφία της Κοινότητας. Κάθε άνθρωπος είναι μεν άτομο αλλά όχι ατομικό ον. Η βάση της ατομικιστικής σκέψης, που είναι η πνευματική «μήτρα» του καπιταλισμού, είναι ότι ο άνθρωπος έρχεται στον κόσμο σαν ατομικό ον κάτι που είναι μεγάλο λάθος, αφού ο άνθρωπος δεν ζει σαν ατομικό ον αλλά σαν μέλος μιας Κοινότητας. Και όταν μιλάμε για κοινότητα εννοούμε την Οργανική Πολιτεία, που αποτελεί την έκφραση του Έθνους - Φυλής. Ο άνθρωπος σε όλες του τις πράξεις είναι ομαδικό ον. Όπως ανέφερε το 1928 ο Kranhals, στο έργο του «η οργανική εικόνα του κόσμου», το άτομο ως άτομο δεν έχει ούτε το δικαίωμα ούτε το καθήκον να υπάρχει, γιατί οποιοδήποτε δικαίωμα και καθήκον πηγάζει από την Κοινότητα. Εμείς οι Εθνικοσοσιαλιστές θέλουμε την οικονομική επανάσταση που έχει στόχο την εθνικοποίηση της οικονομίας. Όμως αντίθετα από τους μαρξιστές απορρίπτουμε τον υλισμό. Για εμάς εθνικοσοσιαλισμός δεν σημαίνει την κυριαρχία πάνω στις μάζες και την ισοπέδωση προς τα κάτω, αλλά τη βαθύτατη ιδέα της υπηρεσίας προς το σύνολο. Στη θέση του καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος εκμετάλλευσης, θέλουμε έναν αληθινό σοσιαλισμό που δε θα συντηρείται από μια άψυχη ιουδαϊκή - υλιστική αντίληψη, αλλά από τα ιδανική της πίστης, της θυσίας - δίχως εγωισμό - με το αίσθημα της συλλογικότητας.

Αναφέρθηκα σε κάποιες ιδεολογικές αρχές για να αποδείξω τη διαφορετικότητα που έχουμε εμείς έναντι των υπολοίπων. Η καθεστωτική αντίληψη έχει επιβάλλει, μέσα από την προπαγάνδα της, πως ό,τι έχει σχέση με τον ριζοσπαστικό εθνικισμό και τον επαναστατικό εθνικοσοσιαλισμό ταυτίζεται με τον πόλεμο. Μεγάλο λάθος, αν αναλογιστεί κανείς πόσους πολέμους έκανε η καπιταλιστική δύση αλλά και η μαρξιστική ανατολή, μετά το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.

Εμείς πιστεύουμε ότι ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε για να ζει σε τσιμεντένιες μεγαλουπόλεις και σε γκέτο, όπως έχει σαν πρότυπο ο καπιταλισμός, αλλά για να ζει, να εργάζεται και να ανατρέφεται από τη φύση. Το κέρδος με την υλιστική θεώρηση που μας επιβλήθηκε αποπροσανατολίζουν την ύπαρξή μας και οδηγούν προς την καταστροφή του ανθρώπινου είδους και του οικοσυστήματος. Ο καπιταλισμός δεν φοβάται μαρξιστικές αυτοκρατορίες με παράλληλες καπιταλιστικές δομές και εκφράσεις (π.χ. Κίνα) ούτε ογκώδεις διαδηλώσεις ατόμων που αδυνατούν να δουν ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός, αλλά κοινωνίες ελεύθερων ανθρώπων που θα ζούνε σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους.

Στα οικονομικά θέματα πιστεύουμε στην αυτάρκεια. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δούμε πρώτα η πατρίδα μας τι μπορεί να παράγει και να οδηγήσουμε τις παραγωγικές τάξεις προς αυτή την κατεύθυνση και όχι προς την αμειβόμενη «τεμπελιά» της μονιμότητας του δημόσιου τομέα. Η Ελλάδα με το υπέροχο μικροκλίμα της και το φυσικό της περιβάλλον, καθώς και την τεχνογνωσία που διαθέτουν οι μεγαλύτερες γενιές, μπορεί να παράγει εξαιρετικά αγροτικά προϊόντα. Τι ποιο λογικό να επανέλθουμε στις παραδοσιακές καλλιέργειες. Η ελεύθερη αγορά του καπιταλισμού μας οδήγησε σήμερα να εισάγουμε αγροτικά προϊόντα 3,5 δις ευρώ, κάτι που είναι θλιβερό και απαράδεκτο. Αφού αυτά τα προϊόντα όχι μόνο μπορούμε να τα παράγουμε εδώ αλλά και να έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα από τα εισαγόμενα. Πρέπει να δούμε τι προϊόντα εισάγουμε και είναι πρώτης ανάγκης ώστε να τα παράγουμε και να κοιτάξουμε να ικανοποιήσουμε την εγχώρια αγορά. Αν ικανοποιήσουμε την εγχώρια αγορά τότε θα μειώσουμε τις εισαγωγές και θα ισοσκελίσουμε το εμπορικό ισοζύγιο. Πρέπει όμως να σταματήσουμε τις εισαγωγές για τα προϊόντα που παράγουμε. Αυτό είναι μια βασική προϋπόθεση για να προστατεύσουμε το ελληνικό προϊόν.