Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΡΕ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ...ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΟΡΙΟ

Άφωνοι στην "Στιγμή της αλήθειας": "Θα σκότωνα τον πρώην σύντροφο μου"


ΚΟΨΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ-ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΣΡ

Μένεις άφωνος με την ποιότητα του προγράμματος που δείχνει ο ΑΝΤ1. Μια 19χρονη κοπέλα(με αυτά που απάντησε πλασαρίστηκε σαν πόρνη πολυτελείας) παρουσία συγγενών της φυσιολογικά από αύριο δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει ξανά έξω.
Η Ευγενία Μανωλίδου, σύζυγος βουλευτή, μην ξεχνάμε ρώταγε κατά προκλητικό τρόπο και συνάμα σκληρό για να πάρει απαντήσεις του τύπου:

- "Δέχθηκα παρενόχληση από συγγενικό μου πρόσωπο"

- "Έχω κάνει σεξ με άνδρα και γυναίκα ταυτόχρονα"

- "Κάποια στιγμή είχα φθάσει σε σημείο να σκοτώσω κάποιον"

- "Ναι είχα πολλές σχέσεις με αγόρια αλλά μπορώ να τους καταμετρήσω"

- "Οι γονείς μου δεν μου μιλάνε λόγω του ...άσωτου βίου μου"

- "Σκέφτηκα ερωτικά και την ξαδέρφη μου και το έχω συζητήσει μαζί της"!!!

- "Με τους...

γονείς μου δεν έχω καμία σχέση. Και δεν έκαναν προσπάθειες να τα βρω μαζί τους. Ο πατέρας μου δεν με θέλει".

Και η κοπέλα αντί να κάνει ένα βήμα εμπρός , στηρίζεται από τον ΑΝΤ1 να κάνει βήματα που θα είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ για την συνέχεια της ζωής της.
Η ευθύνη είναι του σταθμού και της παρουδσιάστριας που δέχεται να συνεχίζει να εξευτελίζει ανθρώπους που είναι καταρακωμένοι και μεγάλωσαν σε άλλο περιβάλλον. Βάλτε τους κουκούλες αλλά μην τους διασύρετε και άλλο. Μην περάσουν άλλο έναν βιασμό. Είναι ντροπή για το κανάλι, το ΕΣΡ και τον βουλευτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: