Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ

Ricky Martin: «Είμαι ομοφυλόφιλος και είμαι υπερήφανος για αυτό»

Πάει φούσκα ήταν και αυτός....



Αποκάλυψε τον πραγματικό του εαυτό. Δεν άντεχε να είναι σύμβολο των γυναικών. Ο διάσημος τραγουδιστής, αποκάλυψε στο διαδίκτυο, ότι είναι ομοφυλόφιλος, και πως...

"σήμερα είναι η μέρα μου, αυτός είναι ο χρόνος μου, και αυτή είναι η στιγμή μου, για να αποκαλύψω ότι είμαι gay». Παρεμπιπτόντως, το ίνδαλμα πολλών γυναικών και ανδρών, τον Δεκέμβριο του 2008 έγινε πατέρας δίδυμων αγοριών.

Read more: http://www.hollyscoop.com/ricky-martin/ricky-martin-comes-out-of-the-closet_23437.aspx#ixzz0jdsBJBal
Become a Hollyscoop A-Lister for a chance to WIN Cash & Prizes
troktiko

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ: ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ Μ.Μ.Ε ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '90 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2000 ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΥΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: